Online Marketing

Online Marketing

Op het juiste tijdstip, de juiste boodschap naar de juiste mensen toesturen.

Meer dan 90% van de Nederlanders heeft toegang tot de online wereld. Informatie is op internet 24 uur per dag en zeven dagen van de week beschikbaar. Soms zijn er geografische beperkingen en beperkingen door openingstijden en kantooruren. Consumenten kunnen online elk moment en op elke plek informatie zoeken en transacties aangaan. Tegenwoordig zijn er daarom ook talloze mogelijkheden om hier op in te spelen. U kunt hierbij denken aan het lanceren van een (campagne)website, het opzetten van sociale mediakanalen, het integreren van e-mailmarketing en/of online adverteren; de mogelijkheden zijn oneindig. Het inzetten van online marketing kan echter alleen slagen als de boodschap van uw merk goed overgebracht kan worden aan uw (potentiële) doelgroep. Daarom is het van belang om eerst na te denken over hoe u uw doelgroep wilt bereiken. Het is namelijk altijd goedkoper of efficiënter om een bepaald medium in te zetten, op het juiste tijdstip met de juiste boodschap dan klakkeloos aan de gang te gaan. Na het definiëren van de juiste boodschap moet u een strategische analyse maken welke communicatiekanalen het meest relevant zijn voor uw merk en uw doelgroep. Gevolgd door het bedenken, creëren en ontwikkelen van een creatief concept die uw boodschap verpakt. Uw propositie moet hier altijd ijzersterk naar voren komen! Nu is het een kwestie om deze verpakte boodschap op het juiste tijdstip naar uw (potentiële) doelgroep te sturen, zodat u een hoog rendement scoort en om te zorgen dat uw campagne geslaagd is!

Online marketing is het online aan de man brengen van uw producten of diensten.

Usability Tests

Website

Sociale Media

Zoekmachineoptimalisatie

E-mailmarketing

Online Adverteren